کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316306 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نسخه 84 سیستم عامل Chrome OS منتشر شد

به گزارش سافت گذر، تقریباً یک هفته پس از انتشار ورژن 84 مرورگر کروم برای دسکتاپ، گوگل امروز تصمیم گرفت ورژن 84 سیستم عامل Chrome OS که حاوی امکانات جدید و جزئی است را منتشر کند. این قابلیت ها عبارتند از حالت OverView برای استفاده از گزینه تقسیم صفحه نمایش، بهبود کیبورد مجازی و ویژگی ChromeVox.

کروم بوک سیستم عامل سیستم عامل Chrome OS Chrome OS گوگل

مهمترین تغییر این آپدیت به حالت OverView مربوط می شود که به کاربران اجازه می دهد همه صفحات در حال اجرا را مشاهده کنند. در این رابط کاربری تازه می توانیم اپلیکیشن ها را بکشیم و در هر سمت از صفحه نمایش که مناسب می دانیم، قرار دهیم. در سیستم های دارای چند نمایشگر نیز امکان اجرا کردن برنامه ها در یک مانیتور دیگر وجود دارد.

دیگر ویژگی، بهبود کیبورد مجازی و قابلیت بزرگ یا کوچک کردن آن می باشد. شما می توانید برای تغییر سایز صفحه کلید گوشه های آن را کشیده و به اندازه مدنظر برسانید. تا به امروز، این ویژگی مخفی بود و می توانستیم آن را از طریق یک کد فعال کنیم اما از نسخه 84 به بعد Chrome OS همه افراد امکان بهره مندی از آن را دارند.

کروم بوک سیستم عامل سیستم عامل Chrome OS Chrome OS گوگل

در زمینه ویرایش تصاویر و در اپلیکیشن Camera هم می توان با فشردن دکمه های کاهش و افزایش صدا عکسبرداری یا فیلمبرداری کرد و از آنها به عنوان دکمه شاتر بهره برد. ضمن اینکه ویدیوهای ضبط شده با فرمت mp4 ضبط خواهند شد تا راحت تر بتوان آنها را در نرم افزارهای مختلف پخش کرد.

گوگل همچنین یک اپلیکیشن جدید به نام Explore معرفی کرد که جایگزین Get Help در Chrome OS می شود. این برنامه نه تنها در مورد ترفندهای استفاده از این سیستم عامل صحبت می کند بلکه یک قسمت با عنوان Perks دارد که حاوی پیشنهادهای مختلف می باشد. مثلاً یکی از پیشنهادات مخصوص آمریکایی ها، حافظه داخلی 100 گیگابایتی Google One به مدت یک سال است.

دیگر امکانات اضافه شده به Chrome OS هم عبارتند از نسخه بتا Linux برای کنترل دسترسی میکروفون از تنظیمات و بهبود گزینه ChromeVox جهت جستجو در منوها.

کروم بوک سیستم عامل سیستم عامل Chrome OS Chrome OS گوگل

بعضی از آپدیت های مرورگر کروم نیز امنیت و کارایی آن را بهبود خواهد بخشید. این برنامه حالا از میانبرهای اپلیکیشن های PWA پشتیبانی خواهد کرد. در مورد ویژگی امنیتی نیز می توان گفت که دانلود از سایت های ناامن دارای پسوند HTTPS مسدود خواهد شد. به علاوه، در نحوه فعالیت تب ها در پس زمینه هم اقدامات مناسبی صورت گرفته است.

از آن جایی که عرضه ورژن 84 سیستم عامل Chrome OS به تازگی آغاز شده، همه دارندگان کروم بوک ها نمی توانند بلافاصله آن را دریافت کنند چرا که چند روزی طول می کشد تا این اتفاق رخ دهد. با این وجود، شما می توانید با مراجعه به تنظیمات و سپس درباره Chrome OS و در نهایت بررسی برای آپدیت ها، مشاهده نمایید که آیا بروزرسانی به دستتان رسیده یا خیر.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47321 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/05/01 تعداد مشاهده: 3518
سافت گذر